دانلود اهنگ جدید

برترین اهنگ های ایرانی

دانلود اهنگ جدید

برترین اهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش همراه متن

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش,با من باش احمد سعیدی,احمد سعیدی,متن آهنگ جدید با من باش از احمد سعیدی,احمد سعیدی با من باش,جدید ترین آهنگ احمد سعیدی با من باش,دانلود جدید ترین آهنگ احمد سعیدی به نام با من باش,متن آهنگ جدید احمد سعیدی,احمد سعیدی با من باش,جدید ترین آهنگ با من باش از احمد سعیدی

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

———————————

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با من باش

چشمام و می بندم و دارم بازم عشقم و به پات میذارم

تو رو واسه زندگی می خوامت نمی دونی چقدر تو رو دوست دارم

به حدی با چشمای تو آرومم که ازت نمی گذرم می دونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم می مونم

من کنار زندگیم می مونم

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

♫♫♫funyfaz.ir♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش

♫♫♫funyfaz.ir♫♫♫

روزایی که دلم تنها بود تو فکر این غمای دنیا بود

تو از راه رسیدی و این کابوس و گرفتی از تنم این رویا بود

به حدی با چشای تو آرومم که از نمی گذرم می دونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم می مونم

من کنار زندگیم می مونم

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.